קאנטרי דקל רואה חשיבות רבה במתן שירות שוויוני לכלל לקוחותיה ובשיפור השירות ללקוחות עם מוגבלות. לשם כך,  ארגוננו פועל ומקדם את נושא הנגישות

במסגרת מאמצים אלו הוטמעו באתר רכיבי נגישות הכוללים::

  • תקינה - האתר מותאם לצפייה ונתמך על ידי הדפדפנים השכיחים.
  • תוכן - תוכן האתר נכתב בצורה פשוטה וברורה. התכנים באתר מחולקים למספר רמות תוכן כאשר כל רמת תוכן מחולקת לנושאים שונים.
  • קישורים - הקישורים באתר מונגשים באופן שניתן לזהותם.
  • תמונות - שימוש בטקסט חלופי לתמונות.
  • עיצוב - באתר הוטמעו עיצובים מותאמים לגולשים עם לקויות ראיה.
  • מבנה האתר - מבנה האתר מושתת על ניווט נוח וברור ותפריטי מידע הבנויים באמצעות רשימות כדי לאפשר התמצאות פשוטה ומהירה באתר.
  • תפריט הנגשה - באתר הותקן תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחה של כפתורי ההנגשה.


האפשרויות בתפריט ההנגשה:

  • ניווט על-ידי מקלדת.
  • מעבר לטופס יצירת קשר
  • שליטה על גודל הפונט באתר.
  • עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים.
  • בחירת ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה או בהיר.
  • בחירה בהתאמת תצוגה לעיוורי צבעים.
  • מעבר להצהרת הנגישות.
  • סגירת רכיב הנגישות.

 

לנוחותכם הסבר על דרכי הגלישה באתר באמצעות מקלדת:
לצורך הגדלת התצוגה באתר - ניתן להגדיל את התצוגה באתר על-ידי לחיצה בו זמנית על המקשים "Ctrl" ו- "+". כדי להקטין את התצוגה יש ללחוץ על המקשים "Ctrl" ו- "-". כמו כן יש אפשרות לשנות את גודל הפונטים באתר על-ידי לחיצה על כפתורי הגדלת/הקטנת פונט שנמצאים בתפריט הנגישות.

לצורך הפעלת האתר באמצעות מקלדת - גולשים המתקשים בהפעלת עכבר יכולים לגלוש באתר באמצעות מקלדת. לחיצה על מקש ה- Tab תעביר בין הקישורים השונים בעמוד ולחיצה על מקש ה- Enter תפעיל את הקישור המסומן.

סייג לנגישות
חשוב לנו לציין כי למרות המאמצים שאנו משקיעים להנגיש את כלל הדפים באתר, יתכן ויתגלו חלקים באתר שטרם נגישים (בין אם מקורם באתרים אחרים ו/או עקב מגבלות טכנולוגיות). כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש באתר האינטרנט של חברתנו לכלל לקוחותינו לרבות אנשים עם מוגבלויות אנו ממשיכים במאמצים לשמר ולשפר את רמת הנגישות באתר ככל האפשר, מתוך ראייה של שוויון זכויות ושוויון הזדמנויות לכלל הגולשים.

במידה וחרף מאמצנו נתקלתם בקושי, נשמח לקבל כל תגובה, רעיון והצעה בנושא הנגישות באמצעות טופס יצירת קשר. כדי שנוכל לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר צרפו בבקשה פרטים מלאים ככל שניתן:
תיאור הבעיה בה נתקלתם.
מהי הפעולה שניסיתם לבצע?
באיזה עמוד גלשתם?
באיזה דפדפן גלשתם.
אנחנו נטפל בבעיה ונחזור אליכם בהקדם עם פרטים על טיפולה.

בעיות קיימות
המסמכים באתר בתהליך הנגשה. במידה ונתקלתם במסמך שאינו נגיש ואתם צריכים אותו בפורמט נגיש, נא שילחו לנו פניה באמצעות טופס יצירת קשר המפרט איזה מסמך אתם צריכים ואנחנו ננגיש אותו עבורכם.


לתשומת ליבכם
במהלך הגלישה באתר יתכן ותיתקלו בדף או חלק שטרם הונגש באופן מספק.

אנו רואים בלקוחות עם מוגבלות, לקוחות שווי זכויות, הזכאים להנות מנגישות מלאה לנכסי ושרותי החברה. במידה ויש לכם שאלות, הצעות שיפור נשמח לקבל את פנייתכם ולסייע.

כמו כן, בימים אלו ובכלל אנו מדריכים ומכשירים את עובדינו בהיבטי הנגישות השונים. מטרת ההדרכות הנה ליצור מודעות בקרב עובדי החברה לעקרון הנגישות ולהקנות להם כלים מעשיים למתן שירות נגיש, שוויוני ועצמאי.

יצירת קשר

שירות לקוחות בדוא"ל

בכל שאלה או עניין, ניתן לפנות אלינו בדוא"ל:dekel_ta@bezeqint.net

הסדרי הנגישות של הארגון:

 

* מחוץ למועדון קיימות חניות נכים מסומנות

* למועדון קיימת כניסה מונגשת המאפשרת גישה לכל מתקני המועדון

* במועדון קיים מעלון תקני אשר מעלה את מי שזקוק לו ומאפשר גישה לקומה השנייה

* הכניסה למשרד מונגשת כמו כן קיימת לולאת השראה

* במקום קיימים שירותי נכים  ומקלחות נכים שעוברים שדרוג בימים אילה

* בבריכה העיקרית והמחוממת של המועדון קיים כיסא להורדת בעלי מוגבלות למים. כמו כן

  2 הבריכות מונגשות ומצוידות במאחזי יד לירידה למים

 

אחראי בנושא הנגישות בחברתנו הוא עפר ניסן, מנכ"ל הקאנטרי , אשר ישמח לעמוד  dekel.offer@gmail.comלרשותכם במייל 

 

נשמח לעמוד לרשותכם גם מוקד שירות הלקוחות של החברה בטלפון : 03-5466804